Program rabatowy dla stałych klientów

Jak możesz dołączyć do Programu Klient 001?

  • Wystarczy, że zarejestrujesz się na stronie sklepu.

Jak procentują twoje zakupy?

  • 1 zł = 1 pkt. Punkty wymieniamy na realne rabaty 3 - 10%.

Co zyskasz?

  • Stały rabat przypisany do konta
  • Informację o bieżących promocjach
  • Dostęp do historii zamówień
  • Po pierwszym zamówieniu jednorazowy bonus 5 % na kolejny zakup

Od teraz to Ty decydujesz czy chcesz kupować taniej bez konieczności poszukiwania za każdym razem promocji. My dajemy Tobie możliwość realnego obniżania ceny zakupu wraz z ilością składanych zamówień aż do 10%. Dodatkowo możesz zyskać punkty za zapisanie się do newslettera oraz dodawanie rzetelnych opinii o produktach na stronie sklepu. A co ważniejsze nie ograniczamy czasowo ważności przyznanego rabatu.
Zasady programu Klient 001 są jasne i czytelne, bo takie staramy się budować relacje z naszymi Klientami.

Zostań naszym Klientem i zyskaj na stałym rabacie!
 
Szczegóły w regulaminie Programu Klient 001


Regulamin Programu Klient 001

1) Postanowienia ogólne
a) Organizatorem programu jest Towarzystwo Gospodarcze "Meblopol" sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, kod pocztowy 60-214, ul. Bogusławskiego 11, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 0000066140, której akta rejestrowe przechowywane są przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posługującą się nadanym jej numerem NIP 77900000327 oraz numerem REGON 001279607.
b) Program rozpoczyna się w dniu 8 września 2017 r, do odwołania.
c) Program obowiązuje w sklepie internetowym www.meblopol24.pl
d) Celem programu lojalnościowego jest nagradzanie klientów poprzez naliczanie punktów: za zakupy, za opinie o produktach, za zapisanie się do newslettera i wymianę ich na zniżkę w postaci rabatu na dowolny produkt z oferty sklepu.
e) Uczestnikiem programu może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna posiadająca częściową zdolność do czynności prawnych (osoba małoletnia, która ukończyła lat 13 lub osoba częściowo ubezwłasnowolniona), posiadająca zgodę przedstawiciela ustawowego, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, która dokonała rejestracji w Sklepie za pomocą dostępnego formularza.
f) punkty naliczane są dla zamówień złożonych od dnia 8-09-2017 r.

2) Ogólne warunki udziału w programie lojalnościowym
a) Uczestnikiem może być osoba fizyczna lub firma (zgodnie z definicją w pkt. 1e), która jest zarejestrowanym klientem sklepu.
b) każda wydana 1 zł na zakupy (nie wliczają się koszty dostawy) stanowi równowartość 1 pkt. Liczone są pełne złotówki, jeśli cena będzie np. 10,50 zł to do konta będzie przypisane 10 pkt.
c) punkty naliczają się z chwilą startu programu na stronie sklepu i pierwszych zrealizowanych zakupów.
d) dodanie punktów następuje z chwilą zmiany statusu zamówienia na „Rozliczone” - czyli w przypadku zamówienia za pobraniem sklep ma zaksięgowaną zapłatę (zamówienie jest już odebrane i pieniądze zostały przekazane przez firmę kurierską),  W przypadku zamówienia opłaconego przelewem lub za pośrednictwem płatności elektronicznych zmiana statusu na „Rozliczone” i naliczenie punktów następuje następnego dnia roboczego po odebraniu paczki przez Klienta.
e) Szczegółowe naliczanie punktów odbywa się wg schematu*
300 zł = 300 pkt = 3%
500 zł = 500 pkt = 5%
2000 zł = 2000 pkt = 10%
za zapisanie się do newslettera = 10 pkt (punkty zostaną przydzielone w momencie potwierdzenia rejestracji oraz odjęte w momencie wypisania się z newslettera)
za dodanie opinii o produkcie – po jej zaakceptowaniu przez moderatora sklepu internetowego = 20 pkt
*) np. pan Jan zrobił zakup za 200 zł i  zapisał się do newslettera, finalnie otrzymuje 220 pkt. Przy kolejnych zakupach wydał 120 zł = 120 pkt. Zgromadził na koncie 340 pkt co automatycznie powoduje przypisanie do konta rabatu w wysokości 3%. Kolejne zakupy, oraz dodawanie opinii o produktach powoduje doliczenie nowych punktów do już zgromadzonych. Maksymalnie można uzyskać 10% rabatu.
f) ilość zgromadzonych punktów można sprawdzić po zalogowaniu się na swoim koncie.
g) w przypadku zwrotu zamówienia w całości lub częściowego zwrotu naliczone punkty są odliczane proporcjonalnie do wartości zwrotu.
h) w przypadku wypisania się z newslettera naliczone punkty (10 pkt) są odliczane od punktów zgromadzonych na koncie.

3) Postanowienia końcowe
a) Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu w dowolnym momencie działania programu.
b) Program lojalnościowy może zakończyć działanie w dowolnym momencie. W takim przypadku rabaty przyznane Uczestnikowi pozostaną przypisane do konta.
c) Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w programie lojalnościowym wysyłając taką prośbę do Obsługi Klienta sklepu sklep@meblopol.pl. Rezygnacja z uczestnictwa w programie jest równoznaczna z usunięciem konta klienta zarejestrowanego i utratą przywilejów związanych z programem.
d) Regulamin obowiązuje od 8 września 2017 r.


 

 

do góry
{nocache:7cae06cbfdfefd55be79e234a7cc85f9#0}
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl