Formy płatności

Formy płatności w sklepie internetowym www.meblopol24.pl.

Składając zamówienie na stronie www.meblopol24.pl można wybrać następujące sposoby płatności:

  • Płatność przelewem na konto bankowe nr: 67 1090 1346 0000 0001 0840 0087
    w Banku Zachodnim WBK S.A. W tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia.

  • Szybkie płatności - przelew - za pośrednictwem Przelewy24 (płatność przelewem on-line, kartami VISA, MasterCard, oraz Blik, MasterPass, "płatność odroczona PayPo - zapłać za 21 dni).

  • Płatność przy odbiorze. Przy wyborze tej formy płatności zapłata za zamówiony towar musi zostać uiszczona kurierowi - podczas doręczania przesyłki.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z obsługą sklepu internetowego e-mail: sklep@meblopol.pl lub tel: 61 652 51 35
 

Wybierając płatność za pośrednictwem Przelewy24 po złożeniu zamówienia następuje przekierowanie na stronę z płatnościami elektronicznymi Dialcom24 sp. z o.o. secure.przelewy24.pl (na pasku adresowym w przeglądarce internetowej musi być widoczna zielona kłódka, a sam adres poprzedzony https - strona jest bezpieczna, ma ważny certyfikat, jest szyfrowana).
 
formy płatności elektronicznych w sklepie internetowym meblopol24.pl
 
Płatność kartą za pośrednictwem Przelewy24 obsługuje karty wystawione przez polskie i zagraniczne banki. Właściciel karty zagranicznej ma możliwość wyboru waluty transakcji w walucie obcej.
 

Płatność odroczona PayPo - zapłać za 21 dni.

 
Płatności odroczonej możesz dokonać wybierając zapłatę za pośrednictwem Przelewy24, po przejściu do okna z wyborem sposobu zapłaty wybierz PayPo - zapłać za 21 dni lub rozłóż na wygodne raty.
Za odroczenie płatności o 21 dni nie ponosisz dodatkowych kosztów.
 
Jak to działa?
  • Przy pierwszym zamówieniu min. kwota zamówienia musi wynosić od 70 do 500 zł.
  • Po dodaniu produktu do koszyka wybierz sposób zapłaty Przelewy24.
  • Po przekierowaniu do okna płatności wybierz PayPo.
  • Następnie wypełnij formularz z danymi.
  • Otrzymasz potwierdzenie sms/mail.
  • W kolejnym kroku otrzymasz decyzję.
  • Otrzymasz dostęp do darmowego panelu klienta, w którym znajdziesz informacje na temat limitu kredytowego i transakcji. Płatność potwierdzasz za pomocą kodu, który zostanie wysłany sms-em.
  • Towar zostanie wysłany po otrzymaniu przez sklep informacji o pozytywnej decyzji PayPo.
  • Za zamówienie zapłać w terminie 21 dni. Po upływie tego terminu płatność zostanie rozłożona na 4 raty.
  • O terminie spłaty system PayPo przypomina za pośrednictwem sms i mail (3 dni przed wymaganą datą spłaty).
  • Jeśli zdecydujesz się na zwrot otrzymanego towaru to zaznacz w panelu PayPo czy zwracasz całość czy część zamówienia. Po potwierdzeniu przez nasz sklep, że twój towar został zwrócony będziesz miał anulowaną transakcję. W przypadku nadpłaty należna kwota zostanie zwrócona na twoje konto bankowe.

Składając zamówienie każdy Klient objęty jest Gwarancją Ochrony Kupującego. Aby skorzystać z odroczonych płatności Klient musi mieć skończone 18 lat.

Jeśli nie uda się Tobie zapłacić za pośrednictwem PayPo - skontaktuj się ze sklepem.

Jak mogę skontaktować się z PayPo?

tel. +48 22 333 74 60
email: info@paypo.pl
GTR Finance Sp. z o.o.
ul. Józefa i Jana Rostafińskich 4
02-593 Warszawa

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl