Jak złożyć zamówienie

Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym www.meblopol24.pl

  • wybierasz produkt i klikasz na ikonę "koszyk"
  • W przypadku jeśli produkt jest wyrażony w jednostce: litr, kg, metr to można kupić produkt tylko w ilości zgodnej z opisem produktu np. lakier 3,8 l - w polu ilość jeśli zamawiasz 1 szt nie zmieniasz nic, natomiast w przypadku jeśli chcesz zamówić więcej niż 1 opakowanie o pojemności 3,8 l np. 2 szt należy w polu ilość wpisać w miejsce 1 pojemność 7,6 lub 7.6 l (czyli wielokrotność 2 x 3,8 l).
  • wybierasz sposób dostawy
  • wybierasz metodę płatności - za pobraniem, przelewem, Przelewy24 (po przekierowaniu na stronie Przelewy24.pl można wybrać płatność on-line za pośrednictwem danego Banku, płatność karta VISA, MasterCard, płatność za pomocą blik, MasterPass).
  • jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem - logujesz się
  • możesz zalogować się do sklepu za pomocą konta FB lub Google (nie jest to jednoznaczne z rejestracją w sklepie internetowym. Aby założyć konto w sklepie musisz po zalogowaniu się za pomocą mediów społecznościowych kliknąć przycisk "zarejestruj się" i zakończyć proces rejestracji).
  • jeśli nie zarejestrowałeś się to możesz dokonać rejestracji w trakcie składania zamówienia lub złożyć zamówienie bez rejestracji
  • wskazujesz adres dostawy jeśli jest inny niż osoby zamawiającej
  • klikasz na przycisk "potwierdź zakup"
  • na stronie sklepu wyświetla się podziękowanie za złożenie zamówienia z nr zamówienia
  • otrzymujesz e-mail z potwierdzenie złożenia zamówienia
  • jeśli zamówienie zostało złożone za pobraniem to pamiętaj o kliknięciu na link w w/w e-mailu służący do potwierdzenia zgodności zamówienia
  • w każdej chwili możesz skontaktować się z nami tel: e-mail: sklep@meblopol.pl

Zamówienie możesz złożyć jako zalogowany użytkownik (czyli zarejestrowany) lub bez rejestracji.

Korzyści płynące z rejestracji:

  • możliwość zarządzania adresami dostawy
  • podgląd zamówienia
  • monitorowanie statusu zamówienia
  • specjalne oferty promocyjne

Jeśli chcesz się zarejestrować to kliknij tu

Sklep internetowy tworzyliśmy z myślą o Tobie, stąd każda kategoria zawiera tematycznie ułożone towary dzięki czemu robienie zakupów powinno być łatwe i przyjemne. Produkty w widoku kategorii (działu) są pokazane w postaci zdjęć z nazwą produktu, ceną i ikoną koszyka (bez krótkiego opisu produktu).
Jeśli wolisz listę produktów z krótkim opisem zmień sposób wyświetlania produktów klikając na ikonę po prawej stronie - pełny widok.
Bez względu na sposób wyświetlania możesz dodać produkt do koszyka z poziomu listy lub kafelków ze zdjęciami klikając na czerwoną ikonkę koszyka.
Wyjątkiem są produkty, które mają warianty kolorystyczne np. kolor bejcy, granulacja papieru ściernego, wybarwienie obrzeża, gdzie po kliknięciu na koszyk otworzy się karta produktu z opisem i parametrami. Tu po wybraniu właściwego wariantu kliknij na przycisk "Do koszyka".
Na etapie koszyka możesz powrócić do zakupów klikając na przycisk "Kontynuuj zakupy" lub przejść do formularza zamówienia klikając "Zamawiam".
W tym miejscu wybierasz sposób płatności oraz dostawy, a jeśli posiadasz ważny kod rabatowy to klikasz na polu "Mam kupon rabatowy" i wprowadzasz kod kuponu, a następnie klikasz na przycisk "użyj". Rabat zostanie naliczony w koszyku i w podsumowaniu będziesz widzieć sumę zamówienia pomniejszoną o rabat.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat promocji - kliknij tu

Klikając na przycisk "Zamawiam" zostaniesz przeniesiony do widoku trzech opcji:

  • zamówienia z rejestracją
  • zamówienia bez rejestracji
  • zamówienia dla klienta zarejestrowanego wcześniej

Wybierając dogodny wariant podążasz za wskazówkami na stronie (dwa pierwsze warianty prowadzą do formularza z danymi osoby składającej zamówienie, trzeci wariant po wprowadzeniu loginu i hasła przekieruje do wypełnionego formularza). Na etapie formularza można wskazać inny adres dostawy, wybrać wariant zamówienia firmowego wskazując nazwę, adres i NIP firmy. Następnie aby przejść do podsumowania zamówienia trzeba zaakceptować regulamin sklepu internetowego. W tym przedostatnim kroku widoczne będzie podsumowanie zamówienia, które można jeszcze zmodyfikować klikając na przycisk "wstecz". W przypadku gdy zamówienie jest gotowe do złożenia należy kliknąć na przycisk "potwierdź zakup".
Po odświeżeniu widoku pojawi się podziękowanie za złożenie zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi nr zamówienia, danymi do przelewu (w przypadku płatności przelewem), kwocie do zapłaty za zamówienie.
Równocześnie na podany w zamówieniu adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia. W przypadku złożenia zamówienia z płatnością przy odbiorze w w/w e-mailu zostanie załączony link do potwierdzenia zgodności zamówienia. Brak potwierdzenia skutkuje nie przyjęciem zamówienia do realizacji.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy kontaktować się z Obsługą Klienta tel: , e-mail: sklep@meblopol.pl

 


Opinie o Meblopol24.pl na Opineo.plSklep ma wdrożony program Wiarygodnych Opinii.


 

do góry
{nocache:7cae06cbfdfefd55be79e234a7cc85f9#0}
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl