Pytania i odpowiedzi

 Najczęściej zadawane pytania - FAQ


 

1) Czy aby złożyć zamówienie muszę być zarejestrowanym użytkownikiem sklepu?

Aby złożyć zamówienie nie musisz zakładać konta (być zarejestrowanym użytkownikiem). Zamówienie można złożyć bez rejestracji.
Możesz także zalogować się za pomocą konta FB lub Google. Proces ten nie jest jednoznaczny z rejestracją w sklepie. Jest to udogodnienie. Po zalogowaniu za pomocą mediów społecznościowych aby założyć konto (zarejestrować się w sklepie)  musisz kliknąć przycisk "zarejestruj się" i zakończyć proces rejestracji.


 

2) Jakiego rodzaju korzyści płyną z rejestracji w sklepie internetowym?

Zarejestrowany użytkownik ma możliwość sprawdzania realizacji zamówienia w swoim panelu po zalogowaniu. Dodatkowo może wprowadzić bazę adresów wysyłki skracając czas składania zamówienia. Istotną korzyścią jest korzystanie z przywilejów stałego klienta w postaci stałych czy też okresowych akcji promocyjnych. O tego typu akcjach każdy zarejestrowany użytkownik powiadamiany jest indywidualnie.

 



3) Składając zamówienie wprowadzone zostały moje dane, ale nie mogę przejść dalej gdyż pojawia się komunikat o błędzie - co mogę zrobić?

Proszę sprawdzić czy wszystkie pola obowiązkowe (oznaczone gwiazdką) zostały uzupełnione. Ważne! proszę pamiętać o zaznaczeniu okienka - "Zapoznałem się z regulaminem sklepu internetowego i akceptuję jego treść."

 



4) Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Każde zamówienie jest realizowane zgodnie z podanym w trakcie składania zamówienia terminem. Dokładamy wszelkich starań aby kompletacja i wysyłka zamówienia przebiegały sprawnie. O wysłaniu zamówienia decyduje wybrany sposób płatności. W przypadku jeśli:
- wybrany został przelew bankowy - zamówienie zostanie wysłane po wpłynięciu zapłaty na konto sklepu- wybrane zostały szybkie płatności elektroniczne (Przelewy24) - zamówienie zostanie przekazane do wysyłki gdy sklep otrzyma informację o pozytywnej autoryzacji płatności
- wybrana została płatność przy odbiorze - zamówienie zostanie wysłane po otrzymaniu informacji o potwierdzeniu zgodności zamówienia za pośrednictwem linku wysłanego na adres e-mail klienta

 



5) Czy otrzymam fakturę?

Do każdego zamówienia tworzona jest faktura VAT. Jeśli zamówienie jest składane w imieniu firmy, to prosimy o wybranie opcji firma i poprawne uzupełnienie danych firmy w tym numeru NIP.

 



6) Czy o wysłaniu zamówienia zostanę poinformowany/-ana, jeśli tak to w jaki sposób?

O wysłaniu zamówienia każdorazowo informujemy osobnym e-mailem. Na tym etapie podajemy też nr przesyłki kurierskiej.

 



7) Co to są produkty oznaczone jako ADR?

ADR jest to grupa produktów chemicznych uznanych jako niebezpieczne w trakcie transportu. Stąd dla takich towarów wymagane są specjalne warunki w trakcie przewożenia od sklepu do klienta.

 



8) Co to są produkty oznaczone jako ciepłe?

Są to produkty, które muszą być transportowane w kontrolowanej temperaturze powyżej +5 stopni Celsjusza. Przesyłki w kontrolowanej temperaturze są realizowane w terminie od 1 listopada do 31 marca.
Transport odbywa się z pośrednictwem firmy kurierskiej Raben.

 


 

9) Na co powinienem/powinnam zwrócić uwagę odbierając paczkę od przewoźnika?

Przede wszystkim należy sprawdzić stan opakowania. Czy nie nosi śladów wgnieceń, przerwania ciągłości opakowania (dziury, rozdarcia itp), czy taśma zabezpieczająca paczkę jest opatrzona logo Meblopol.

 



10) Co jeśli paczka jest uszkodzona?

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki prosimy o spisanie protokołu szkody i kontakt ze sklepem pod adresem sklep@meblopol.pl

 


 

11) Nie mogę dodać większej ilości do koszyka, pojawia się komunikat o określonej pojemności opakowania, co mam zrobić?

Opisana sytuacja ma miejsce w przypadku gdy produkt jest wyrażony w jednostkach innych niż sztuki tj. kg, metr, litr. należy np. jeśli w opisie jest ilość 3,8 l, a chcesz zamówić 2 opakowania to należy wpisać nie 2 w polu ilość ale wielokrotność 2x3,8 = 7,6 (dopuszczalny jest zapis 7.6 i 7,6), wówczas do koszyka zostaną 2 opakowania. Jeśli masz problem to skontaktuj się z obsługą sklepu internetowego telefonicznie (061) 652-51-35 lub za pośrednictwem e-mail: sklep@meblopol.pl

 


 12) Czy ceny podane na stronie sklepu są cenami netto czy brutto?

Wszystkie ceny są podane jako ceny brutto.

 


 

 13) Jakie formy płatności są możliwe do wyboru?

W przypadku przesyłki kurierskiej można wybrać: płatność przy odbiorze, przelew bankowy, płatności elektroniczne Przelewy24.
W przypadku odbioru osobistego wymagane jest opłacenie zamówienia za pośrednictwem przelewu bankowego lub płatności elektronicznych Przelewy24

 


 

 14) W trakcie przechodzenia do płatności elektronicznych Przelewy24 zostało zerwane połączenie jak mogę zapłacić za zamówienie?

W opisanej sytuacji proponujemy:

- z maila potwierdzającego złożenie zamówienia wysłanego na podany adres e-mail przejść do zamówienia za pośrednictwem linku mieszczącego się: "Aby sprawdzić stan realizacji zamówienia kliknij tu" po kliknięciu na "kliknij tu" nastąpi przekierowanie na stronę sklepu z zamówieniem gdzie znajduje się na dole przycisk: "opłać", po kliknięciu na przycisk zostanie Pan/Pani przekierowany/-na na stronę z przyciskiem "opłać zamówienie". Po kliknięciu na "opłać zamówienie" nastąpi przekierowanie do systemu płatności Przelewy24.

- inną opcją jest opłacenie za zamówienie za pośrednictwem przelewu bankowego zdefiniowanego z konta - w tytule przelewu należy podać numer zamówienia. Nr konta bankowego i bank: Bank Zachodni WBK S.A. nr 67 1090 1346 0000 0001 0840 0087. Po wpłaceniu za pomocą przelewu zdefiniowanego z konta bankowego prosimy o przesłanie informacji o zmianie sposobu płatności na adres: sklep@meblopol.pl

- kontakt z obsługą sklepu internetowego i zmiana na płatność przy odbiorze.

do góry
{nocache:00aff6dd43bc73fc84fadb75806fb1ad#0}
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl